Holmen Tennis Park öppet för säsongen!

Vår fantastiskt fina utomhusanläggning Holmen Tennis Park är nu öppnad för säsongen! Passa på att boka en bana, njut av härlig grustennis och kanske en och en annan glass! Bokning görs via www.matchi.se eller telefon på 011 13 53 45.

På Matchi kan ni också köpa klippkort till ett förmånligt pris.

Är du dessutom medlem i NTK kan du också köpa säsongskortet till ett mycket bra pris och utnyttja anläggningen så mycket du orkar under hela sommaren!

Är du redan medlem och deltar i NTKs träningsverksamhet har du ett säsongskort inbakat i träningsavgiften (gäller dock ej tennislekis, minitennis och tenniskul). Säsongskorten finns endast online läggs upp digitalt på Matchi. För att kunna lägga upp ett säsongskort på ert konto måste ni vara registrerade på Matchi. Skicka oss er email som ni registrerat er med till fredrik@norrkopingstk.se så hjälper vi till att lägga upp ert säsongskort för årets säsong.

Hoppas vi ses på Holmen – varmt välkomna!