Våra samarbetspartners som stödjer klubben

Vi ger ungdomar och vuxna en fartfylld och meningsfull fritid

Hur kan du stödja klubben?

Är du personligen intresserad av tennis eller har ett företag som vill sponsra vår klubb?
Kontakta då vår klubbchef Fredrik Peterson. E-post: fredrik@norrkopingstk.se eller tel: 070-790 21 50.

Här kan du se olika alternativ för sponsring! Vi är även öppna för att skräddarsy paket som passar just dig och ditt företag!  Det tillkommer reklamskatt med 8% på samtliga priser.

REKLAMSKYLTAR

Privat: Namnskylt till NTK-familjen. Företag: Reklamskylt till Holmen Tennis Park eller Racketstadion

LÄGER

Delsponsor till läger som infaller under alla skollov. Exponering och marknadsföring inför och under lägret.

TÄVLING

Delsponsor till valfri tävling. Exponering och marknadsföring inför och under tävling.

KLUBBKLÄDER

Klubboverall, t-shirt med logotyp.

BOLLAR

Tryck upp ditt företags logotyp på våra träningsbollar

TEAM

Välj en målgrupp som du vill sponsra och storlek på ditt ”paket”. Game, Set, Match.

FRISKVÅRD

inkluderar privat tränare, banhyra, bollar, reklamskylt.

ALLA PÅ GRUS

Skolprojekt i Norrköpings Kommun där vi erbjuder alla barn i åk 2 att gratis prova på tennis.

Huvudsponsor/Delsponor

VALFRI

Här kan du välja att rikta din sponsring till ett speciellt projekt eller målgrupp. Valfri summa/år.

RULLSTOLS-TENNIS

Kom med i vår sponsorpool från 2000kr/år

FRISKVÅRD

inkluderar privat tränare, banhyra, bollar, reklamskylt.

HUVUDSPONSOR

Skräddarsytt avtal med valfritt fokus. Exponering och marknadsföring vid alla tävlingar och på anläggningarna.

Vi är otroligt stolta över de sponsorer vi har idag och hoppas på att vår sponsorfamilj kommer att växa ytterligare!

En del av våra sponsorer har speciella riktlinjer, som vi som samarbetspartner ska följa. Detta har bland annat Länsförsäkringar Östgöta och det innehållet lyfter vi i tränarkåren och med föräldrarna. De ska även integreras i våra måldokument och är en del av dem, fast ibland med lite andra formuleringar.

Ur Riktlinjer sponsringssamarbete
Länsförsäkringar Östgöta arbetar för ett hållbart och tryggt samhälle och följande riktlinje ska följas som en del av vårt sponsringssamarbete.