Förlängd vårtermin ger mer tennis

För att ge er mera tennis och för att minska på träningsuppehållet mellan vår- och höstterminen har vi nu valt att förlänga vårterminen i NTK. Dessutom får ni nu möjligheten att träna på grus. I terminsavgiften ingår ett säsongskort som ger dig möjlighet att spela tennis varje dag hela sommaren på Holmen Tennis Park (gäller ej tennislekis, minitennis och tenniskul). Vårterminens förlängning innebär även uppdaterade priser.

Träningsverksamheten flyttas utomhus i slutet av maj till vår fina anläggning – Holmen Tennis Park.

Bra att veta: Det år man fyller 18 år debiteras man vuxenpris.

För information om våra avgifter, kontakta oss på: kansli@norrkopingstk.se

Vi vill uppmuntra våra medlemmar till mer spontan tennis!
Ta med hela familjen upp till Racketstadion eller
Holmen Tennis Park.

Vill du inte spela tennis längre?

Om du önskar avsluta din träning hos oss behöver du avanmäla dig senast 22 november för att avstå vårterminen och 22 maj för att avstå höstterminen. Har du inte gjort det före dessa datum debiteras du en avanmälningsavgift på 1000 kr.

Sluta träna i vår verksamhet
Du eller din målsman ska då skicka in en skriftlig avanmälan till oss. Detta gör du enklast med formuläret nedan. Slutar du mitt i en termin återbetalas inga avgifter.

Avsluta ditt medlemskap

Vill du avsluta ditt medlemskap fyller du i formuläret här. Detta kan du göra när som helst under året. Du kommer inte få någon mer faktura från oss. Då vi fått din avanmälan bekräftar vi detta via e-post. Om du fortsättningsvis får e-post från oss, trots avanmälan, vänligen meddela oss detta så vi kan åtgärda det.

Avanmälan - Fyll i och skicka in formuläret