Information Coronaviruset

Utifrån det rådande läget med samhällsspridning av Coronaviruset har vi tvingats anpassa vår verksamhet i klubben. Vi har nu tydliga riktlinjer vad gäller deltagande och närvaro på och i samband med träningar – Se bild. Vi vill såklart fortsätta vår verksamhet i så normal utsträckning som möjligt och vill därför att alla medlemmar följer såväl våra som myndigheters rekommendationer vad gäller sjukdomssymptom, fysisk distansering och handhygien.

Vissa anpassningar görs i verksamheten och vi försöker i takt med att väder och vind tillåter att bedriva vår träningsverksamhet utomhus. Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer och det uppdaterade läget i samhället och informerar alla medlemmar om eventuell påverkan på träningsverksamheten kontinuerligt.