Nytt samarbete med Naprapatlandslaget

Som medlem i Norrköping Tennis & Padel får du alltid 10% rabatt på behandling hos Naprapatlandslaget. För bokning klicka på länken och boka hos David, eller ring till 0709-50 24 45. https://www.naprapatlandslaget.se Varmt välkomna till oss!

Norrköping Elite Hotels Junior Open

Denna tennistävling arrangerar NTK för sjunde gången. 25 nov till och med 2 dec. Tävlingen som ingår i Tennis Europe Tour Under 14 lockar många duktiga juniorer från hela världen.

Holmen Padel Tour 2022

26-27 november spelas Holmen Padel Tour på Racketstadion. Vi erbjuder dam-, herr-, mixed- och juniorklasser. Mer info och anmälan följer inom kort.

Seriespelet är igång

Spelet hösten 2022 inomhus är igång. NTK har åtta lag anmälda i olika åldrar och nivåer.

NTKs Klubbmästerskap 27-29 augusti 2021

Va med och spela i klubbens KM och fira samtidigt klubbens 100 årsjubileum tillsammans med oss. Anmälan ligger nu öppen och kan göras direkt från vår hemsida.

Inbjudan NTKs Multiläger vecka 24

Här ser ni inbjudan till NTKs populära padelläger för barn och ungdomar födda 2013 eller tidigare. Kostnad 300 kronor per dag (1100 kronor för 4 dagar) Varmt välkomna!!