Sommaraktiviteter 2020 – Tennis, padel och tränarutbildning!

I takt med att sommaren närmar sig faller klubbens planering också på plats. Nu är datum och tider spikade för årets sommarläger och vi kommer i år också att erbjuda lite nya inslag i verksamheten. I ett försök att bredda klubbens utbud och locka fler barn och ungdomar till vår verksamhet kommer vi därför att erbjuda såväl tränarutbildning som padel- och multisportsläger – allt utöver den traditionsenliga tennisen såklart!

Under vecka 25 och vecka 26 ser schemat ut som följer;

Vecka 25:

Måndag 15/6 – torsdag 18/6 kl. 09:00 – 12:00

• Tennis på Holmen Tennis Park – för tenniskul, tennisskola och utvecklingsgrupp
  • Tennis på Holmen Tennis Park – för trävlingsgrupp

Måndag 15/6 – torsdag 18/6 kl. 13:00 – 15:00

• Tränarutbildning för juniorer i åldrarna 11-14 år / 15 år och uppåt – På Holmen Tennis Park (vid regn på Racketstadion)

Vecka 26:

Måndag 22/6 – 25/6 kl. 09:00 – 12:00

• Multisportläger på Racketstadion – för ungdomar födda 2012 och tidigare
  • Tennis på Holmen Tennis Park – för tävlingsgrupp

Måndag 22/6 – 25/6 kl. 13:00 – 15:00

• Padelläger på Racketstadion – för ungdomar mellan 10-15 år

All detaljerad information för respektive aktivitet hittar ni på vår hemsidas första sida (kolumnen till vänster) med tillhörande anmälningsformulär via Matchi.

Vi hoppas ni ser fram emot en lika rolig tennissommar som vi gör! Vi ses väl på lägret?!